24 Sept 2012

D I A ?

aku merasakan DIA hilang dari ku...
aku merasakan DIA pergi meninggalkan ku...
aku merasakan DIA menjauh dari pandangan ku...
aku merasakan DIA berubah laku kerana ku...

hati ku kadang kala terusik
mengapa jiwa ku halus sebegini
adakah kerana perubahan pada diri ku sendiri
atau kerana aku mudah tersentuh hati

perasaan ini hadir tanpa ku pinta
makin lama aku mengelak
makin mendekat DIA kepada ku
makin hadir la DIA di dalam hati ku

wahai insan yang ku sayang
apakah perasaan yang ku rasakan ini
kadang kala aku merasakan diri ku tidak di perhatikan
kadang kala aku merasakan diri ku tidak di perlukan

bayangan mu peneman tidur ku
suara mu pengubat rindu ku
telatah mu menggembirakan hati ku
segala mengenai diri mu menjadi kemanisan buat ku

jika burung terlepas dari sangkarnya mana mungkin DIA kembali pulang


 Si gadismata...

No comments: