31 Jan 2013

Mini Novel

 Nur Farahin - Gadis yang periang berumur 21 tahun berasal dari Kuala Lumpur tapi masih mempunyai kesopanan melayunya walaupun dibesarkan di bandar ibu kota.. Masih menuntut di Kolej Komuniti Sabak Bernam tahun akhir jurusan Lukisan Senibina.. Anak manja Haji Mohsin ini mempunyai perwatakan yang menarik menyebabkan ramai jejaka di kampus cuba mendekatinya..

Muhammad Zarif Asyraf - Jejaka tampan yang berasal dari Johor Bharu yang sedang bekerja di Kuala Lumpur guaman firma milik ayah angkatnya iaitu Tan Sri Ahmad Tajuddin.. Beliau telah di tunangkan dengan Elisya anak ayah angkatnya yang sedang belajar di Melbourne Australia..

Pertemuan tanpa dirancang antara Nur Farahin dan Muhammad Zarif  Asyraf telah menemukan mereka di sebuah majlis kenduri sahabat baik masing-masing.. Najihah, teman rapat Farahin juga rakan sekampus adalah adik kepada Najmi rakan sekerja  Zarif.. Pertemuan mereka mengakibatkan pertelingkahan sering berlaku setiap kali bersua muka.. Apakah yang akan berlaku pada mereka ? Adakah Zarif gembira dengan pertunangan yang di buat oleh Tan Sri Ahmad Tajuddin ? Nantikan jalan cerita di dalam mini novel ini..

No comments: